Bli medlem!

Är du intresserad av natur- och miljöfrågor? Vill du knyta intressanta kontakter och lära känna trevliga människor som delar ditt intresse? Vill du lära dig mer om växter och djur i din omgivning? Vill du stödja arbetet att skydda och bevara naturen och dess variationsrikedom omkring dig? Då är Naturskyddsföreningen föreningen för dig!

År 2022 är medlemsavgiften för 360 kr per person och år eller 30 kr /månaden via autogiro.

Hela familjen kan bli medlemmar för endast drygt 1 kr om dagen!

Familjeavgiften är 420 kr eller 35 kr/månaden via autogiro. Är du yngre än 26 år är medlemsavgiften 195 kr eller 16 kr i månaden via autogiro. Du kan då samtidigt bli medlem i Fältbiologerna, Naturskyddsföreningens fristående ungdomsorganisation, utan extra kostnad.

Som medlem får du hem tidskriften Sveriges Natur i brevlådan fem gånger per år och tillgång till programblad från Naturskyddsföreningen Kristianstad två gånger per år. Detta programblad finns att ladda ner som pdf (länk överst på startsidan) och ska finnas på våra kommuners bibliotek. Vi skickar även ut programmet till alla fullbetalande medlemmar som bilaga till Sveriges Natur i februari.

Man kan även prenumerera på årsböcker från riksföreningen respektive från Naturskyddsföreningen Skåne mot tilläggsavgifter.

Nya medlemmar betalar in avgiften till: Svenska Naturskyddsföreningen pg 90 19 09-2.
För familjemedlemmar måste anges vilken fullbetalandemedlem de tillhör. Tidigare medlemmar får årligen hem förtryckta inbetalningskort.

Kontakta gärna Rune Stenhom Jakobsen, 0707 28 7974, om Du vill bli medlem eller om Du har frågor om avgifter och medlemskap.